zaterdag 9 juni 2007

Een nieuwe Weblog site voor mijn geocache ervaringen..

Hallo Allemaal...

Zo hier staat al vast mijn eerste blog. Ik heb voor een weblog gekozen omdat ik voorheen Hyves gebruikte maar deze site voor het bijhouden van mijn verschillende uitstapjes tijdens het geocachen niet echt geschikt is. Er wordt geen duidelijke geschiedenis aangeven. Wil iemand weten hoe ik bijvoorbeeld een bepaalde cache heb ervaren dan zit er niets anders op dan al mijn eerder verschenen blogs te lezen en dat zijn er nogal wat!

Dus tijd om eens met wat andere sites te gaan spelen. Dit is in ieder geval de eerste. Wat je hier kunt verwachten zijn mijn geocaching ervaringen. Onbekend met geocaching? Kijk dan eens op:

www.geocaching.nl
www.geocaching.com

Niet te goed lezen, want voordat je het weet ben je verslaafd!

Gr.
Barbara...

Geen opmerkingen: